קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות45
מגזין

ניקומן / בוטמן / חזיר באן

ניקומן / בוטמן / חזיר באן
ניקומן / בוטמן / לחמניית חזיר עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 747 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פטריות שיטאקי, פלפל, קורנפלור ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. נסו הרב פרושוטו על צלעות חזיר "חזיר על חזיר", בשר חזיר-חזיר Guton-קרטונים à l ' ancienne, ו בשר חזיר פריך Carnitas (חזיר מבושל איטי מקסיקני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הלחמנייה, מערבבים את כל האבוקותמרכיבים בקערה ולעשות באר בסנטרפור את החומרים הרטובים לתוך הבאר ומערבבים באופן יסודי כאשר הם משולבים, מוסיפים את הקיצור ללוש עד החלקה בטמפרטורת החדר עבור 30 minsmix את המילוי ולחלק לתוך 10 ballsdivide את הבצק לתוך 10 כדורים לגלגל אותם מסביב.לעטוף אותם סביב הסתימות, לצבוט ולסובב במנוחה toplet במשך 15 דקות עבור 15 דקות: להוסיף התזה של חומץ לבן למים כדי למנוע שינוי צבע (עושה על 10 ניקומן).
מרכיבים שתצטרך
חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

1(חוֹרֶף)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים5עליםכרוב סיני, לחתוך jullienne, מאודה (מיקרוגל)כרוב סיני, לחתוך jullienne, מאודה (מיקרוגל)1(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2אינצ ' יםג'ינג'ר טרי סעיף, טחוןג'ינג'ר טרי סעיף, טחון151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר רזה טחוןבשר חזיר רזה טחון1(יכול להיות או להרחיק)שמרים מיידייםשמרים מיידיים1אונקיות נוזל1/3 אונקיות נוזל חלב1/3 אונקיות נוזל חלב1דאשרוטב צדפותרוטב צדפות2ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל (לפי הטעם)פלפל (לפי הטעם)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סאקה יפניתסאקה יפנית1צביטה1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח (לפי הטעם)מלח (לפי הטעם)1דאשכוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות שיטאקי, פרוסותפטריות שיטאקי, פרוסות1דאש6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קיצור ירקותקיצור ירקות3אונקיות נוזל1/3 אונקיית נוזל מים1/3 אונקיית נוזל מים