קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

נקניק ושעועית עם אורז

נקניק ושעועית עם אורז
נקניק ושעועית עם אורז יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 536 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. צאו לחנות ואספו אורז חום מיידי, מרק ירקות, סירופ תירס ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 48%. מתכונים דומים: אורז אדום עם שעועית שחורה ונקניק, אורז אדום עם נקניקיית הבנרו ושעועית אדומה, ו שעועית אדומה ואורז עם נקניקיות עוף.

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו בצל ופלפל ירוק בשמן עד שהבצל פריך-רך.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים שום; לבשל 1 דקה יותר. מערבבים את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
יוצקים לתוך משומן 13-ב. איקס 9-ב. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
מכסים ואופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 15 דקות. לחשוף; אופים 10-15 דקות יותר או עד שנוזל נספג והאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית צפונית גדולה, שטוף סחוטיכול שעועית צפונית גדולה, שטוף סחוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)3(חוֹרֶף)חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז חום מיידיאורז חום מיידי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ונסונוויל נקניק מעושן, חתוך לפרוסות 1/4 אינץג'ונסונוויל נקניק מעושן, חתוך לפרוסות 1/4 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב