קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות24
מגזין

נקניק, ירקות גן וסלט תערובת האביב עם גבינה שוויצרית

נקניק, ירקות גן וסלט תערובת האביב עם גבינה שוויצרית
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? חזיר, ירקות גן וסלט תערובת באביב עם גבינה שוויצרית יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 405 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אביב. אם יש לך אספרגוס® דול, מיונז, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו סלט ירקות גלם באביב עם גבינת עיזים, סלט גינה שוויצרי, ו קר באביב אפונה סלט אפונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים סלט תערובת, ירקות מן הנרתיק, בשר חזיר, גבינה, אספרגוס, פטריות ובצל בקערה גדולה. לזרוק עם קרם דיז ' ון רוטב, לפי הטעם. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1
לטאטא יחד 3 כפות חומץ יין שרי, 2 כפיות חרדל בסגנון דיז ' ון, 1 שום שן, טחון, 1 כפית מיובש אורגנו כתוש, 1/2 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל שחור בקערה קטנה. לאט לטאטא 1/4 כוס שמן קנולה ו 1 כף מיונז, עד מעורבב. עושה 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם
חומץ שריחומץ שרי
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דול ® אספרגוס, מבושל, לחתוך לחתיכות 2 אינץדול ® אספרגוס, מבושל, לחתוך לחתיכות 2 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרדול לבן או פטריות חום, פרוסדול לבן או פטריות חום, פרוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת DOLE® Extra עם ירקות גינהחבילת DOLE® Extra עם ירקות גינה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)חרדל בסגנון דיז'וןחרדל בסגנון דיז'ון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק דול בצל אדוםפרוס דק דול בצל אדום11 קילו קישואים,אורגנו מיובש, מרוסקאורגנו מיובש, מרוסק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(חוֹרֶף)חומץ יין שריחומץ יין שרי2פרוסותגבינה שוויצרית, לחתוך לרצועות דקותגבינה שוויצרית, לחתוך לרצועות דקות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוסות בשר חזיר או הודו קלויים, חתוכות לרצועות דקותפרוסות בשר חזיר או הודו קלויים, חתוכות לרצועות דקות