קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

נקניק מלוח ומחבת אורז

נקניק מלוח ומחבת אורז
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? נקניק מלוח ומחבת אורז יכולים להיות מתכון מדהים לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 466 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. 54 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם בצל, אורז, ציר עוף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 72%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סטייק אכיוטה מלוח ומחבת אורז, נקניק מחבת ואורז, ו מחבת נקניקיות ואורז.

הוראות

1
מבשלים את הנקניקיה במחבת טפלון בגודל 12 אינץ ' על אש בינונית-גבוהה עד שהיא משחימה היטב, תוך ערבוב לעיתים קרובות. מערבבים פנימה את הסלרי, הבצל, הפלפלים, השום והטימין ומבשלים עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים פנימה את האורז החום, אורז הבר והציר ומחממים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה. מכסים ומבשלים 45 דקות או עד שהנקניקיה מבושלת והאורז רך. מערבבים פנימה את הפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry
אורז בר, שטוף היטבאורז בר, שטוף היטב
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)