קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נקניקיות בקוני איילנד

נקניקיות בקוני איילנד
המתכון נקניקיות קוני איילנד מוכן תוך כ 25 דקות, והוא בהחלט מצוין חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 10 מנות. מנה אחת מכילה 308 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. אם יש לכם לחמניות נקניקיות, בשר בקר טחון, אבקת צ'ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכונים דומים: נקניקיות צ'ילי של קוני איילנד., נקניקיות קוני איילנד {שבתות עם רייצ'ל ריי}, ו רוטב קוני איילנד.

הוראות

1
בקר טחון חום עם בצל במחבת גדולה; לנקז. החזר תערובת בשר למחבת. מערבבים הבא 3 מרכיבים. מביאים לרתיחה; מבשלים על אש נמוכה 10 דקות., ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בינתיים, לבשל פרנקים כפי שהורה על חבילה.
מרכיבים שתצטרך
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
3
מניחים פרנקים לחמניות; העליון עם תערובת בשר טחון.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
עד 8 שזיפיםעד 8 שזיפים

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Domaine Leseurre יבש Cuvee מסווג ריזלינג. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.