קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נקניקיות להפשיל

נקניקיות להפשיל
נקניקיות מגולגלות דורש כ 4 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 315 קלוריות. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם יש לך את כל הנקניקיות בשר, טורטיות קמח פהיטה המשימה, מעובד גבינה אמריקאית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: נקניקייה צמחונית קלויה, פיצה תוצרת בית כלב ציפור, ו רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.