קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

עטיפות של סלט סרטנים

עטיפות של סלט סרטנים
עטיפות סלט סרטנים עשויות להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 290 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -16 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו חרדל, תבלין חמוצים, גבינה שוויצרית ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 28% . מתכונים דומים: עטיפות סלט סרטנים כחולות גוש , עטיפות חסה סרטנים שמנת , ועטיפות טונה וסרטן ואבוקדו .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את המיונז, הבצל, התבלין והחרדל. מערבבים פנימה את הסרטן, הגבינה והבייקון אם רוצים. כף כ-1/2 כוס במרכז כל טורטייה; להתגלגל בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
סרטןסרטן
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-NV ONEHOPE Brut עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
NV ONEHOPE ברוט
NV ONEHOPE ברוט
ONEHOPE קליפורניה ברוט שמפניה מבעבע יין בצבע בהיר ומציג ניחוחות של תפוח ירוק טרי ונקטרינה עם רמז של לחם אפוי טרי. פרי טרי פריך ומסקרן שמזכיר אפרסק עסיסי, פירות יער מתוקים ואגס נשארים על הצלחת, ומסיימים עם בועות שמנת ומרעננות. ניתן לשלב את היין המבעבע ברוט זה עם מתאבנים, פירות ים, סושי כמו גם מגוון רחב של קינוחים וגבינות.