קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות42
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
מגזין

סוכריות קליפת שקדים

סוכריות קליפת שקדים
אם יש לך בערך 20 דקות לבלות במטבח, סוכריות קליפת שקדים עשויות להיות מתכון סופר ללא חלב לנסות. מתאים ל-42 מנות. תמורת 25 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 184 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -11 גרם שומן . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו מרשמלו פסטל, חמאת בוטנים, בוטנים קלויים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מדהים של 19% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סוכריות קוקוס שקדים , סוכריות שקדי קוקוס וקליפת פסחא: שתי דרכים (קליפת ביצת קרם וקליפת שעועית ג'לי) .

הוראות

1
בסיר כבד ממיסים ציפוי סוכריות וחמאת בוטנים על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה את שאר החומרים. זרוק על ידי כפות על נייר שעווה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור בארק. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. Bollinger Brut Special Cuvee עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוזי מלך טריים. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.