קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סוכריית סויה

סוכריית סויה
סוכריית סויה היא ללא גלוטן וטבעוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 286 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. אם יש לך תירס הקרנל, בצל, מלח מתובל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . נסו Soybean Succotash עם רוטב ג'ינג'ר שומשום, סויה Dosa: סויה בריאה זרעי פשתן Dosa, ו עוגת סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל, תירס ופולי סויה, ומבשלים עד להשחמה קלה, ערבוב לעתים קרובות. מתבלים לפי הטעם במלח מתובל.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
פולי סויהפולי סויה
בצלבצל
תירסתירס

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.