קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

סונדי סיידר תפוחים

סונדי סיידר תפוחים
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו את סונדס סיידר תפוחים. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 173 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -7 גרם שומן למנה. מתאים ל-16 ומחירו 31 סנט למנה מנות. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש סיידר תפוחים, עמילן תירס, סוכר ומיץ לימון. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 18% . חזיר סיידר תפוחים עם כרוב אדום ואלון מיושן סיידר תפוחים 5 , מאפינס שיבולת שועל עמוסים עם חמאה חומה עם זיגוג סיידר תפוחים , ועוגת עוגיות פקאן סיידר תפוחים עם ציפוי קרם חמאה תפוחים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר מערבבים סיידר, סוכר, עמילן תירס, קינמון ומיץ לימון; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
1 תפוח ירוק גדול1 תפוח ירוק גדול
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הוסף תפוחים. להביא לרתיחה; להרתיח ולערבב במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
3
מסירים מהאש; להתקרר מעט.
4
מגישים על גלידה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון הם הבחירות המובילות שלי לסאנדיי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Famille Vincent Cremant de Bourgogne. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-24 דולר.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.