קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

סופלה גזר עם סוכר חום

סופלה גזר עם סוכר חום
סופלה גזר עם סוכר חום דורש על 1 שעה ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. זה מנות ראשונות יש 265 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן למנה. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 8 . כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-24 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, קמח, סוכר חום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. . מתכונים דומים: מפתחות למטבח: עוגת גזר פיסטוק עם ציפוי גבינת שמנת סוכר חום, אבנים מתגלגלות קאפקייק סוכר חום עם פודינג קוקוס מילוי, ציפוי רום מתובל סוכר חום סדוק, ו גזר, עוגות קישואים עם מייפל וגבינת שמנת ציפוי סוכר חום עם פקאן מסוכר.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Calvet קרם דה בורדו ברוט rosé. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
צבע סלמון מבריק עם אף אלגנטי של פטל וקסיס. מאוד עדין ומתמשך בועות לאתר להקניט את הפה וגימור יפה של טעמים פריך, עגול, פירותי. תיהנו מ-Calvet Brut Rose בכל עת כאפריטיף, תערובת קוקטיילים, משקה בראנץ ' או לכל סיבה למסיבה.