קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

סופלה סקווש

סופלה סקווש
סופלה סקווש הוא לקטו אובו צמחוני הר ד ' אובר. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 269 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח, סקווש, סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 23%, המנה הזו לא כל כך סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם חורף סקווש סופל, דלורית סופלה', ו חורף סקווש סופל מרופד וירוקים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' רוז בקבוק ברוט מסנוור. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
ניחוחות וטעמים בהירים של תות טרי ופטל משתלבים עם תווים של לילך וסיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. זה ברוט רוז רוז משלים מגוון רחב של מזונות, מ מלוח מתוק. נסו את זה עם מנות אסיאתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, עוגת גבינה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו האוגני בלאן מציע חומציות ורעננות טבעית. גמאי בעל גוף קל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.