קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות29
מגזין

סופלה פסיפלורה חם עם קרם פטל

סופלה פסיפלורה חם עם קרם פטל
סופלה פסיפלורה חם עם קרם פטל נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 1 מנות. במנה עיקרית זו יש 2068 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 123 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. אם יש לכם שמנת מעובה, מיץ לימון, סוכר גלגלית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכונים דומים: סופלה פסיפלורה, סופלה שוקולד פטל, ו סופלה שוקולד-פטל.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. מוטון צוער בורדו רוז ' עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.