קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 32 דק.
מנות6
ציון בריאות60
מגזין

סופלקי ... שיפודים קטנים של בשר חזיר.

סופלקי ... שיפודים קטנים של בשר חזיר.
סופלאקי ... שיפודים קטנים של בשר חזיר הם אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 614 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 31 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך שום, בצל, קורנית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו שיפודי כבש סופלאקי, שיפודי עוף עם רוטב צזיקי, ו סופלאקי חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: שיפודי עץ, 8 אינץ ' ארוך
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
2
משרים שיפודים במים לפחות 1 שעה. בקערה, לזרוק יחד חזיר, מיץ לימון, חומץ יין אדום, אורגנו, טימין, שום, שמן זית, מלח ופלפל. מכסים ומקררים במשך 3 שעות או לילה. על שיפודים 8 אינץ מקום 5 חתיכות של בשר.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
שוםשום
טימיןטימין
מיםמים
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
קערהקערה
3
שכב על גריל חם גריל לאט (אין להבה) ממשיך לצחצח על המרינדה, עד הבשר נעשה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים מיד בפיתה, עם סלט מגורר.
מרכיבים שתצטרך
פיתהפיתה
5
לזרוק את כל החומרים בקערה גדולה, לטעום ולהתאים תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כתף חזיר ללא עצמות, 1 1/2-inch קוביותכתף חזיר ללא עצמות, 1 1/2-inch קוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי, קצוץטימין טרי, קצוץ2(חוֹרֶף)שום, קצוץשום, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה ירוקה גרוסהחסה ירוקה גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)אורגנו טרי, קצוץאורגנו טרי, קצוץ6פיטספיטס2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואסלט מגורר, מתכון להלןסלט מגורר, מתכון להלן6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם3largesעגבניות עגולות, קוביות בינוניותעגבניות עגולות, קוביות בינוניות1קטןבצל לבן, דק פרוס לחצי ירחבצל לבן, דק פרוס לחצי ירח