קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

סופר בוקר לנער

סופר בוקר לנער
שייק בוקר סופר יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון צמחוני משמש 2 . מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו נתחי אננס במיץ, קוביות קרח, יוגורט וניל קרטון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 42%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: שייק פירות הבוקר, בוקר פירות לנער, ו שייק בוקר זרעי פשתן (טבעוני, ללא אגוזים).

הוראות

1
שלב תחילה 4 מרכיבים בבלנדר; מעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. עם בלנדר על, להוסיף קוביות קרח, 1 בכל פעם; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרחקוביות קרח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, ורוד נוצץ, פינו נואר

מקסיקני ניתן לזווג עם ריזלינג, נוצץ רוזויט, ו פינו נואר. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הטירה סטי. מישל ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 למעלה חובב יין 100 קונה הטוב ביותר של 2018 שאטו סטי. מישל ' עמק קולומביה ריזלינג הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי וושינגטון עמק קולומביה. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג 'לאחר וינטאג'. היין מציע ניחוחות וטעמים תפוחים פריכים עם תווים מינרליים עדינים. זהו "ריזלינג היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטנים, גבינות קלות או עוף.