קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סוקוטאש

סוקוטאש
אם יש לכם שעועית לימה תינוק, חמאה, שעועית לימה בתרמילים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו Succotash, Succotash, ו Succotash (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים בייקון במחבת כבדה 10 אינץ ' על חום מתון, ערבוב לעתים קרובות, עד פריך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
להעביר בייקון עם כפית מחוררת כדי לנקז מגבות נייר, ולאחר מכן להוסיף חמאה לשומן במחבת להמס על חום מתון.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים תירס, שעועית לימה, פלפל, וחלקים ירוקים לבנים וחיוורים של בצל ירוק ומבשלים, ערבוב, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שמנת, מים, מלח ופלפל, ואז מבשלים, מכוסים חלקית, עד שהירקות רכים, 10 עד 15 דקות. מערבבים בייקון, בצל ירוק, ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1
ירקות ניתן לחתוך 2 שעות קדימה ומקורר בקערה, מכוסה. (בצל ירוק צונן בנפרד.)
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוסות בייקון, לחתוך לרוחב לרצועות 1/4 אינץפרוסות בייקון, לחתוך לרוחב לרצועות 1/4 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים (מ 3 עד 4 אוזניים)גרעיני תירס טריים (מ 3 עד 4 אוזניים)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תינוק קפוא שעועית לימה, מופשרחבילת תינוק קפוא שעועית לימה, מופשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק (1/3 אינץ') חתוךפלפל ירוק (1/3 אינץ') חתוך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה טרי lb בתרמילים, מופגזים, אושעועית לימה טרי lb בתרמילים, מופגזים, או1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חבורהבצל ירוק, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/3 אינץ', שמירה על חלקים לבנים וחיוורים ירוקים נפרדים מירוקיםבצל ירוק, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/3 אינץ', שמירה על חלקים לבנים וחיוורים ירוקים נפרדים מירוקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.