קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 24 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

סטייק בגריל ובצל ירוק

סטייק בגריל ובצל ירוק
סטייק בגריל ובצל ירוק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 391 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. לך לחנות ותביא סטייק בקר, כוסברה, תפוז בטבור ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בתפוז הטבור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תפוזים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-24 דקות. נסו אסיה חצאית בגריל סטייק & בצל ירוק חרוך, סטייק עין צלוי ובצל אדום, ו טנדורי בגריל-כתף כבש במרינדה יוגורט עם בצל בגריל ושעועית ירוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את כל אבל 1 אינץ ' של החלק העליון הירוק מכל בצל; להשליך.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים בצל בשקית ניילון גדולה לאגירה חוזרת.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים סטייק ו 1/2 כוס כל מיץ תפוזים ורוטב; שקית חותם. מקררים 4 שעות או לילה כדי להשרות.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
5
הסר סטייק ובצל מן המרינדה; להשליך את התיק ואת המרינדה. סטייק גריל ובצל 15 דקות. או עד סטייק מבושל עד doneness בינוני (160F) ובצל רך, מפנה מדי פעם. בינתיים, לשלב נשאר 1/4 כוס רוטב, 1/2 כוס מיץ תפוזים ואת התפוז הקצוץ בסיר. מביאים לרתיחה על חום בינוני גבוה. להפחית את החום בינוני נמוך; מבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מהחום; מערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים סטייק על פני התבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים סטייק ובצל עם רוטב כתום.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ריימונד R אוסף מרלו. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.