קושירגיל
מוכן ב33 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

סטייק בגריל מרקש ותפוחי אדמה מתוקים

סטייק בגריל מרקש ותפוחי אדמה מתוקים
סטייק בגריל מרקש & בטטה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 271 קלוריות. אם יש לך בצל, ג'ינג'ר הקרקע, בטטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. 23 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. מתכונים דומים: סטייק מטוגן מרוקאי ותפוחי אדמה מתוקים, סטייק מטוגן מרוקאי ותפוחי אדמה מתוקים, ו מרוקאי שפשף סטייק בגריל ומתכון בטטות.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.