קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

סטייק בגריל עם אורז עגבניות אדום

סטייק בגריל עם אורז עגבניות אדום
זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. לכו לחנות ותביאו בוליון בטעם בקר, סטייק חצאית, אפונה וגזר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. נסו סטייק בגריל עם אורז עגבניות אדום, סטייק ברוזמרין בגריל עם ריבת עגבניות, ו עגבניות קלויות ומטבל פלפל אדום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו עמק אלכסנדר Matanzas. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.