קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

סטייק כפרי בסגנון שלי

סטייק כפרי בסגנון שלי
צריך מנה עיקרית ללא חלב? סטייק בסגנון כפרי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 704 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 46 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, סטייק, מלח שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. נסו סטייק בסגנון כפרי, סטייק בסגנון כפרי, ו סטייק מטוגן בסגנון כפרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. חתיכות סטייק קוביית מעיל עם קמח, ולנער את העודף. מטגנים חתיכות סטייק בשמן החם רק עד השחמה בכל צד ויש כמה מיצים במחבת.
מרכיבים שתצטרך
סטייק קובייהסטייק קובייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר עם כפית מחוררת ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
3
מערבבים יחד את תערובת מרק בצל ו 1 כף קמח; מפזרים למחבת. מבשלים ומערבבים על חום בינוני עד שהוא מתחיל חום. בהדרגה לערבב במים כדי להכין רוטב. החזירו את סטייק הקובייה למחבת, והתבלו במלח, פלפל ומלח שום. כיסוי, ומבשלים על אש נמוכה במשך כשעה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
מלח שוםמלח שום
סטייק קובייהסטייק קובייה
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.