קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות20
ציון בריאות10
מגזין

סטייק עין דרום מזרח אסיה

סטייק עין דרום מזרח אסיה
סטייקים עין דרום מזרח אסיה הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתאים ל-20 מנות. מנה אחת מכילה 173 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח, חרדל, ג'ינג'ר טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. נסו אורז מטוגן בדרום מזרח אסיה, צדפות וירוקים בדרום מזרח אסיה, ו סלט דיונון דרום מזרח אסיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתבלים את הסטייקים במלח ומניחים להם לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
מלחמלח
2
בקערה, לשלב את החרדל היבש, סוכר חום ומים חמים ומערבבים עד הסוכר הוא מומס. מערבבים את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
אבקת חרדלאבקת חרדל
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים את הדבק משני צידי הסטייקים ומקררים במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
סטייק.סטייק.
4
תביא את הסטייקים לטמפרטורת החדר. תדליק גריל. גריל את הסטייקים מעל חום בינוני גבוה במשך כ 3 דקות לכל צד, עד שהם חרוך יפה בחוץ בינוני-נדיר בתוך.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
תן לסטייקים לנוח 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו רוברט מונדבי נאפה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.