קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות9
דיאטותללא גלוטן
מגזין

סטייק עין צלעות עם רוטב ענבים-יין אדום קלוי גזר לבן ותפוחי אדמה

סטייק עין צלעות עם רוטב ענבים-יין אדום קלוי גזר לבן ותפוחי אדמה
זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סטייק עין צלעות עם רוטב ענבים-יין אדום קלוי גזר לבן ותפוחי אדמה, תפוחי אדמה קלויים, גזר לבן וגזר עם רוטב חזרת, ו סטייק צרוב עם ענבים צלויים מחבת ורוטב פורט.

הוראות

1
מחממים התנור ל 450 מעלות F.
2
מניחים את הענבים על מחבת סדין ומעיל עם 2 כפות שמן זית ועונה עם 1 כפית מלח ו 1/2 כפיות פלפל. צולים עד שהענבים הופכים לחומים בהירים ומתחילים להצטמק, כ-45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, מפזרים את הסטייקים עם מלח ופלפל ולתת לשבת במשך 15 דקות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים סיר מים על אש גבוהה. לאחר שהמים רותחים, מוסיפים את תפוחי האדמה, גזר לבן, עלה דפנה, 2 נקבים קורנית, שום שן 1 ומלח בנדיבות. מבשלים עד שהירקות הם מזלג במכרז, ולאחר מכן זן. זרוק את עשבי תיבול ולחץ על תפוחי אדמה, גזר לבן ושום דרך מעתיק לתוך סיר. מערבבים בעדינות את השמנת ומתבלים במלח ופלפל. החזק חם על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
5
עבור הסטייקים, מחממים מחבת עד חם מאוד, מוסיפים את 2 כפות שמן זית הנותרים ומניחים את הסטייקים במחבת. מבשלים כ 4 דקות לכל צד עבור בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את הסטייקים מהמחבת לצלחת ואוהל עם נייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף את היין האדום למחבת כדי deglaze לגרד את כל חתיכות חומות מלמטה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את המניה עוף, הנותרים 1 שן שום, גזר, בצל, סלרי, 3 ענפים הנותרים תימין, הנותרים 1 עלה דפנה ועצם הבשר. מבשלים על חום גבוה עד הרוטב מפחית עקביות syrupy, על 10 דקות. מסננים את הרוטב ומוסיפים את הענבים הקלויים. חותכים את הסטייק מהעצם ומוסיפים את מיצי הסטייק לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
9
כדי לשרת, מניחים כפית של גזר לבן ותפוחי אדמה על צלחת, העליון עם כמה חתיכות של סטייק טפטוף עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק