קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

סטייק פלנק במרינדה מלוח

סטייק פלנק במרינדה מלוח
סטייק פלנק במרינדה מלוח יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן וללא חלב שחיפשתם. , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 242 קלוריות , 25 גרם חלבון ו -13 גרם שומן כל אחת. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש רוטב ווסטרשייר, תיבול יווני, שמן קנולן ושום. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. יום האהבה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 35% , וזה די גרוע. מתכונים דומים: סטייק פלנק מתוק ומלוח , סטייק פלנק במרינדה וסטייק פלנק במרינדה .

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים; להוסיף את הסטייק. אטום שקית והפוך למעיל; מקררים למשך 6 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיותג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיות
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. להרטיב מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, מצפים קלות את מתלה הגריל. גריל סטייק, מכוסה, על אש בינונית או צלו 4 אינץ' מהחום במשך 6-8 דקות מכל צד או עד שהסטייק מגיע לעשייה הרצויה (עבור מדיום-רייר, מדחום בשר צריך לקרוא 145°; בינוני, 160°; טוב- נעשה, 170°).
מרכיבים שתצטרך
מינימום 40 ספירהמינימום 40 ספירה
קליפת אבטיח כבושקליפת אבטיח כבוש
ג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיותג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיות
ג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנהג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
3
להגשה, פורסים דק לרוחב התבואה.
מרכיבים שתצטרך
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם אפשרויות נהדרות לסטייק פלנק. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, נתחי בקר רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Iron Horse Wedding Cuvee. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-39 דולר.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.