קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות36
מגזין

סטייק צלוי עם רוטב גבינה כחולה בצל

סטייק צלוי עם רוטב גבינה כחולה בצל
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ראשונית? סטייק צלוי עם רוטב גבינה כחולה בצל יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 1124 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 97 גר' של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לכם סטייקים ribeye, חמאה, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. 2560 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. עם כפית מתכונים דומים: סטייק עין צלע עם רוטב גבינה כחולה בצל, סטייק צרוב עם בצל מקורמל ורוטב גבינה כחולה, ו סטייק בגריל וקיבובי פטריות עם רוטב גבינה כחולה.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.