קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות5
ציון בריאות31
מגזין

סטייק צלע בגריל

סטייק צלע בגריל
סטייק צלע בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 23 גרם חלבון, 46 גרם שומן, ובסך הכל של 567 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם פלפל, חומץ, פטריות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בג'ינג'ר הטחון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר מגובש כמו קינוח. הציון הזה די טוב. נסו סטייק צלע בגריל עם מוג'ו נענע-כוסברה וגזר בגריל ופטרניפס, סטייק צלע בגריל, ו סטייק צלע בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
יוצקים 3/4 כוס מרינדה לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים את הבקר. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עד 24 שעות. מכסים ומכניסים למקרר למרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
מסננים וזורקים את המרינדה. סטייק צלע גריל, לא מכוסה, על אש בינונית במשך 6-8 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לאלילות הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145; בינוני, 160*; כל הכבוד, 170 גרם).
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
בינתיים, במחבת, הקפיצו ירקות במרינדה שמורה עד שהם רכים. פורסים דק סטייק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
מגישים עם ירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

ניתן לשלב סטייק עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יקב ארבעת בריקס פאסו רובלס סנגיובזה, מונית, מרלו "סקוסו" תערובת עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, מרלו
ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, מרלו "סקוסו" תערובת
קליפורני "סופר טוסקני" של סנגיובזה, קברנה סוביניון ומרלו הוא נסיעה מלאה של גאלופ לחושים. ניחוח מרוכז של פטל אוכמניות עם טבק ותבלינים לתת אף נועז חם לתערובת זו. פטל ואספרסו על החיך מאוזנים על ידי טאנינים מלאים ומעוגלים ברמזים של פלפל וניל עם גימור ברי מתוק.