קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

סטייק קולב בגריל עם רוטב דמי פורט שאלוט צלוי ושעועית ירוקה שום בגריל

סטייק קולב בגריל עם רוטב דמי פורט שאלוט צלוי ושעועית ירוקה שום בגריל
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? סטייק קולב בגריל עם רוטב דמי פורט שאלוט צלוי ושעועית ירוקה שום בגריל יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 65 גרם של שומן, וסך הכל 857 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו שעועית, כפפות שום, סטייקים עם קולב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. . מתכונים דומים: סטייק קולב בגריל עם דמי-גלייס פטריות, סטייק קולב בגריל עם רוטב פלפל ירוק מנומר, ו סטייק מתלה עם רוטב שום ירוק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.