קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

סטייק שום רוזמרין

סטייק שום רוזמרין
סטייק שום רוזמרין הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 23 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 362 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמטבח המהביל יש 97 אוהדים. לכו לחנות ותביאו מלח ופלפל, רוזמרין, סטייקים בסגנון אנגוס ריבאי המתוק, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: סטייק שום רוזמרין, סטייק שום ורוזמרין, ו סטייק בגריל עם רוזמרין ושום.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות שני ויינס עמק קולומביה מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.