קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

סטייקים אצבע בסגנון איידהו

סטייקים אצבע בסגנון איידהו
סטייק אצבע בסגנון איידהו עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 45 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 523 קלוריות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום ולנטין. . אם יש לך מלח ופלפל, חלב חמאה, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. נסו סטייקים אצבע צבי, סטייקים עם צלעות ברוטב חריף, ו סטייק סולסברי בסגנון דרום-מערב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.