קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

סטייקים דקה פרמזן

סטייקים דקה פרמזן
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז תן סטייקים דקה פרמזן לנסות. מנה אחת מכילה 321 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. זה יהיה להיט שלך יום ולנטין אירוע. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם סטייקי בקר, מים, פלפל מקף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי לנצל את קרקרים מלוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת סוכריות קראק קרמל כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. עם כפית ציון 49%, המנה הזו מוצקה. נסו ברוסקטה דקה סטייקים, אוהב אותי דקה פילה-סטייקים עם במיה מטוגנת, ו סטייקים עם קרום פרמזן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה רדודה שלבו את החלבון, המים והפלפל. הניחו בצד. על צלחת, שלבו פירורי קרקר וגבינה. טובלים כל סטייק קוביות בתערובת הביצים, ואז מצפים בתערובת קרקר / גבינה.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
סטייק קובייהסטייק קובייה
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
במחבת גדולה ממיסים חמאה; סטייקים חומים משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים רוטב פיצה ומבשלים במשך 3-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
4
מקשטים בתערובת הפירורים שנותרה.
5
מגישים מיד.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרלו עמק נאפה רוברט מונדבי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
83% מרלו, 7% מלבק, 5% קברנה פרנק, 5% סירה.מרלו זה משנת 2007 מציג ניחוחות נועזים של אוכמניות בר, פטל אדום מנוקד ברמזים של קסיס ושחור ציילוןתה. גוף בינוני, עם טעם קטיפה באמצע, טעמים חושניים של יין זה נתמכים על ידי תוספות קטנות של מלבק,קברנה פרנק, וסירה התורמים לטאנינים המובנים בעדינות, לחוש פה רחב ולגימור מתמיד.