קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

סטייקים חצילים עם דלעת, עגבניות, ו Ragoût פטריות

סטייקים חצילים עם דלעת, עגבניות, ו Ragoût פטריות
והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 465 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לך חומץ בלסמי, פטריות שיטאקי, שאלוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 שעות. מתכונים דומים: ראגו עגבניות וחציל, פטריות, עגבניות וריחן על מאפין אנגלי, ו חציל אפוי ברוטב פטריות ועגבניות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 204°.
2
לזרוק שאלוט ועגבניות עם 3 כפות שמן במחבת צלייה גדולה מתבלים במלח. צלי עד עגבניות רכות אבל לא מתפרק, על 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים עגבניות רק לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים דלעות עם מלח לפי הטעם של שאלוט, משליכים מעיל עם שמן במחבת. צלי עד דלעות הם רק מכרז, על 30 דקות, ולאחר מכן להוסיף ירקות לעגבניות.
מרכיבים שתצטרך
5
הפחת את טמפרטורת התנור ל-200 ° F.
6
מחבת צלייה בפישוק מעל 2 מבערים.
7
מוסיפים מים ויין 1/2 כוס ו deglaze על ידי רותחים על חום גבוה בינוני, ערבוב וגירוד כל חתיכות חומות. שמור נוזל.
מרכיבים שתצטרך
1
מבשלים פולי סויה במים מלוחים רותחים עד רק מכרז, על 1 דקה (3 דקות עבור שעועית לימה), ולאחר מכן לנקז. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, פולי סויה פגז, תרמילים השלכת.
מרכיבים שתצטרך
1
חותכים 2 (2 אינץ ' עבה) פרוסות לרוחב, או "סטייקים", מהחלק העבה ביותר של כל חצילים ועונה בנדיבות עם מלח ופלפל. (השמורה הנותרים חצילים לשימוש אחר.) חום 3 סטייקים חצילים ב 3 כפות שמן במחבת nonstick 12 אינץ ' על חום מתון, על 5 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים 1/4 כוס יין למחבת ומבשלים, מכוסים, פונים פעם אחת, עד חצילים הוא רך מאוד ויין נספג, על 5 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
3
העברה למחבת קלייה קטנה. (אם היין נספג לפני חצילים הוא רך, להוסיף מים, כמה כפות בכל פעם, ולהמשיך לבשל עד במכרז.) חזור עם הנותרים 3 סטייקים חצילים. לשמור על חציל חם, חשוף, בתנור.
מרכיבים שתצטרך
1
חום שנותר 2 כפות שמן במחבת על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז פטריות מטוגנות עם שום, רוזמרין, ומלח לפי הטעם, ערבוב, עד זהוב וכל פטריות נוזליות לפלוט הוא התאדה. מערבבים בנוזל deglazing שמורות ומבשלים עד פטריות מכרז, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים ירקות קלויים ופולי סויה ומבשלים, ערבוב, עד מחומם דרך. מערבבים בחומץ.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים אומצות חצילים עם ראגו ירקות.
מרכיבים שתצטרך
1
* שאלוט, עגבניות ודלעות ניתן לצלות 3 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
2
להעביר לקערה ולשמור, מכוסה, בטמפרטורת החדר.* מחבת צלייה עשוי להיות deglazed 3 שעות קדימה.
3
להעביר נוזל לקערה וצינה, מכוסה.* סטייק חצילים יכול להיות מבושל 3 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
4
העברה לתבנית אפייה וצינה, מכוסה. לחמם בתנור 200°f תוך הכנת רגאוט.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אדאמה טרי או קפוא (פולי סויה בתרמיל; 1 1/2 כוסות) או 2/3 כוס טרי או קפוא שעועית לימהאדאמה טרי או קפוא (פולי סויה בתרמיל; 1 1/2 כוסות) או 2/3 כוס טרי או קפוא שעועית לימה3larges1 לוג גבינת עיזים1 לוג גבינת עיזים2(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין טחוןרוזמרין טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות chanterelle טריות או shiitake, גזוז( נובע משייטאקים)פטריות chanterelle טריות או shiitake, גזוז( נובע משייטאקים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק11 כפות שמן זית (אודות11 כפות שמן זית (אודות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף, לרבעים לאורכו וזרעעגבניות שזיף, לרבעים לאורכו וזרע227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שאלוט, לרבעים לאורכםשאלוט, לרבעים לאורכם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב