קושיקל
מוכן ב9 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סטייקים טונה עם רוטב מנטה

סטייקים טונה עם רוטב מנטה
גשו לסופר וקנו שמן זית, עלי נענע, פטרוזיליה שטוחה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 9 דקות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: סטייקים טונה צרוב עם רוטב סויה Citrusy, סטייק טונה סיציליאני ברוטב בצל, ו סטייק טונה צרוב ברוטב פלפל אדום.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו באחוזת גריץ ' הילס עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.