קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות75
מגזין

סטייקים סלמון בגריל עם רוטב אוכמניות מלוח

סטייקים סלמון בגריל עם רוטב אוכמניות מלוח
סטייקים סלמון בגריל עם רוטב אוכמניות מלוח נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 369 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. . זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך עירית, אוכמניות, דבש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סטייקים סלמון בגריל עם צ'יפוטלה-רוטב פונזו ושעועית ירוקה בגריל, סטייקים סלמון בגריל עם רוטב חרדל ואספרגוס, ו סלמון בגריל עם רוטב אוכמניות מהיר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.