קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות97
מגזין

סטייקים עם תבלין תירס חריף וגבינת על וסוכריות בצל ירוק

סטייקים עם תבלין תירס חריף וגבינת על וסוכריות בצל ירוק
סטייקים עם תבלין תירס חריף וסופר גבינה בצל ירוק Smas נטול גלוטן, מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 71 גר' של חלבון, 73 גרם של שומן, וסך הכל 1186 קלוריות. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ציר עוף, גבינת שמנת, עלי כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. מתכונים דומים: תבלין תירס חריף, סטייקים Vaquero עם פלפל להתענג גבינת עיזים, ו בראנץ ' ראשון: בצל ירוק ומאפינס תירס גבינה.

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת גרעינים תירס קפואתיבת גרעינים תירס קפוא57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר4(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים4שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון2לימונים, שניהם מקוננים, אחד juiced, השני לחתוך לרבעיםלימונים, שניהם מקוננים, אחד juiced, השני לחתוך לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול סטייק המותג של מקורמיק במונטריאולתיבול סטייק המותג של מקורמיק במונטריאול21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה רותחים אדומים או לבניםתפוחי אדמה רותחים אדומים או לבנים4ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)4בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר, גרוסהגבינת צ'דר, גרוסה4סטייקים דלמוניקו, 1 אינץ ' (ribeye עם העצם)סטייקים דלמוניקו, 1 אינץ ' (ribeye עם העצם)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.