קושיקל
מוכן ב1 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלט אבוקדו טונה בגריל

סלט אבוקדו טונה בגריל
סלט אבוקדו Tunan בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה זו מכילה כ 56 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 633 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. גשו לסופר וקנו מלח כשר, בצל ירוק, בצל ירוק ועוד מספר מצרכים לעשות היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 דקות. נסו צ'ילי קרוש טונה Ahi & סלט אבוקדו עם רוטב שום כוסברה (GF!) ... ו Fave five Friday: Healthy טונה, כריכי טונה בגריל עם גבינה ואבוקדו, ו טונה בגריל עם צ'יפוטלה פונזו וסלסה אבוקדו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.