קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות53
מגזין

סלט אבוקדו, שרימפס ואנדיב

סלט אבוקדו, שרימפס ואנדיב
אבוקדו, שרימפס, סלט אנדיב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 735 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 54 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם אבוקדו קליפורני מוצק, אנדיב בלגי, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האבוקדו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת אבוקדו קוקוס כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו סלט אבוקדו, שרימפס ואנדיב, סלט שרימפס ואבוקדו על עלים חיים, ו סביצ'ה חסילונים ואבוקדו ב-Endive (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא 2 ליטרים מים, 1 מיץ לימון כף, ו 2 כפיות מלח לרתיחה בסיר 3 ליטר, ואז לחלוט שרימפס על רתיחה חשופה, חשופה, עד מבושל רק דרך, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים עם כפית מחוררת לקערה של קרח ומים קרים כדי להפסיק לבשל.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו לצנן שרימפס במים 2 דקות, ולאחר מכן לנקז יבש לטפוח.
מרכיבים שתצטרך
4
להקציף יחד טרגון, חרדל, פלפל, הנותרים 2 כפות מיץ לימון 1/2 כפית מלח בקערה מנה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיף שמן בזרם איטי, לטאטא עד emulsified.
מרכיבים שתצטרך
6
אבוקדו רבעון אורך, ואז בור, לקלף, וחותכים לחתיכות בגודל ביס.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף שרימפס, אבוקדו, ו endive להתלבש ולזרוק.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.