קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סלט אורז חום עם ויניגרט בזיליקום תאילנדי

סלט אורז חום עם ויניגרט בזיליקום תאילנדי
סלט אורז חום עם הדרים-ויניגרט בזיליקום תאילנדי נטול גלוטן,, ללא חלב וצמחוני תוספת. מתכון זה מכין 4 מנות עם 439 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן האוכלרשת יש 1 אוהדים. אם יש לכם עלי כוסברה, דבש, עלי בזיליקום תאילנדיים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 50 דקות. נסו סלט בית דרבי חום עם ויניגרט הדרים, סלט בזיליקום עגבניות אורז חום, ו ויניגרט בלסמי תות דל שומן עם הדרים ובזיליקום (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב אורז וירקות בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את הוויניגרט ומערבבים לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
3
תנו לסלט לשבת בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות לפני ההגשה.
4
מקשטים בעשבי תיבול רצויים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
5
מערבבים את כל החומרים בבלנדר ומערבבים במשך 1 דקה
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2גזר, מגורדגזר, מגורד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כף מלח לורי או אחר1/2 כף מלח לורי או אחר1השארכוסברה טרייה קצוצה, בזיליקום תאילנדי ו / או נענע , לקישוטכוסברה טרייה קצוצה, בזיליקום תאילנדי ו / או נענע , לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים6בצל ירוק, פרוס דק על זוויתבצל ירוק, פרוס דק על זווית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כף גדושה דבשכף גדושה דבש11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרמילי אפונה, פרוסים דק בזוויתתרמילי אפונה, פרוסים דק בזווית1קטןבצל אדום, חצוי וטחוןבצל אדום, חצוי וטחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום תאילנדיים טריים, קצוצים (החליפו עלי בזיליקום או נענע רגילים במידת הצורך)עלי בזיליקום תאילנדיים טריים, קצוצים (החליפו עלי בזיליקום או נענע רגילים במידת הצורך)