קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות62
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אטריות אסייתי

סלט אטריות אסייתי
סלט אטריות אסייתי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 17 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 371 קלוריות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו פלפל, חומץ יין אורז, ירקות צדדים - אטריות טריאקי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: סלט אטריות אסייתי, סלט אטריות אסייתי, ו סלט אטריות אסייתי.

הוראות

1
הכן צדדים קנור בתוספת ירקות-אטריות טריאקי עם ירקות בסגנון אסייתי על פי הוראות החבילה; מגניב. מערבבים בחומץ, חמאת בוטנים ושמן. מערבבים במרכיבים הנותרים. צמרמורת על 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ירקירק
פסטהפסטה
חומץחומץ
שמן בישולשמן בישול

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Quintan Essentia Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.