קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אטריות-בשר אסייתי

סלט אטריות-בשר אסייתי
סלט אטריות בשר אסייתי יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 163 קלוריות, 11 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . גשו לסופר וקנו אפונה שלג, ג'ינג'ר הקרקע בבקבוק, ממרח צ' ילה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. מתכונים דומים: סלט אטריות בשר בקר אסייתי לה צ'וי, [] אסיה בשר בקר & מרק אטריות עם 5 מרכיבים מרק בשר, ו אסיה בשר ומרק אטריות.

הוראות

1
מכסים אטריות במים רותחים בקערה.
מרכיבים שתצטרך
2
תן לעמוד 15 דקות או עד במכרז; לנקז.
3
מערבבים בשר בקר, אפונה שלג, וגזר בקערה בטוחה במיקרוגל.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים את רוטב טריאקי ואת 4 המרכיבים הבאים (רוטב טריאקי דרך זנגביל), ושופכים על תערובת בקר. מיקרוגל גבוה במשך 2 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף את האטריות; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים מעל תרד.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.