קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות97
מגזין

סלט אנדיב ופריזי עם תפוזים

סלט אנדיב ופריזי עם תפוזים
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אוו צמחונית הר ד ' אובר? סלט אנדיב ופריזי עם תפוזים יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 216 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מאוכלרשת דורשת דבש, מלח ופלפל, חסה פריזה ואגוזי לוז. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 93%, וזה מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט פריזאסטה עם תפוזים ופיסטוקים, סלט פריזאסטה ואנדיב עם ויניגרט זית, ו סלט אנדיב ופריזי עם ויניגרט כמהין.

הוראות

1
הקציפו את החומץ הבלסמי, השאלוט והדבש בקערה בינונית לתערובת. מקציפים בהדרגה את השמן. מתבלים את הוויניגרט, לפי הטעם, במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ויניגרטויניגרט
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
זורקים את האנדיב והפריזה לקערה גדולה עם מספיק ויניגרט לציפוי. מתבלים את הסלט, לפי הטעם, במלח ופלפל. תל את הסלט על צלחות. הקף את הקטעים הכתומים.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ויניגרטויניגרט
אנדיבאנדיב
אנדיב מתולתלאנדיב מתולתל
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מפזרים אגוזי לוז.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
4
מזלפים את כל הוויניגרט שנותר סביב הסלטים ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. קולקציית טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 320 דולר לבקבוק.
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
ניחוחות פרחוניים עזים להפליא,עם עקבות של יערה, צימוקים נדיבים, פירות חמים ודבש ושזיפים ירוקים. טעמים טריים, לא גמישים וגמישים עוזרים לאיזון ועושר היין.עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר נבחרים הגדלים במיקרו אקלים המשובח ביותר בשמפניה. שרדונה נקטף מגרנד קרו של סי קאסטה דה בלאנס ופינו נואר מגיע מגרנד קרוס של מונטיין דה ריימס וקצה של ואל טוסה דה לה מרן.לאחר הקציר, ענבים נלחצים מיד בבתי העיתונות בכרמים. לחיצה ראשונה היא רק מיץ המשמש יין זה. התערובת היא לאחר התספוגה הראשונית, הקובוטה הסופית משלימה את התספוגה המשנית בבקבוק במרתפים הקרים של טייטינגר.על סבסטיולו סלגדוסבסטיולו סלגאדו נולד בשנת 1944 באיימור סקלס, ברזיל. הוא גדל במשפחה של שמונה ילדים בחווה של הוריו, והוא התלהב מהעולם הטבעי שסביבו, מהטיולים ביער, מביטים מהגבעות ומקשיבים לרכבות שהובילו את המינרלים המקומיים. לאחר שלמד כלכלה בבית הספר, החליט סבסטופולו לשנות קריירה ולהיות צלם, תוך התמקדות באהבתו לטבע. תצלומיו של סבסטיולו סלגאדו מבטאים טרגדיות אנושיות וסביבתיות, וית ' תמיד מצליחה למצוא יופי יוצא דופן, ובכך מציעה ניצוץ של תקווה. עבודתו מתמקדת במגוון הביולוגי של כדור הארץ, ומדגישה את מה שלא השתנה על ידי בני אדם. התצלום שנבחר לאוסף טייטינגר הוא הצהרה על מה הכי אוניברסלי ומקורי: חיים, פשוטים ושלווים.