קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות4
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אנטיפסטו פיקנטי

סלט אנטיפסטו פיקנטי
סלט אנטיפסטו פיקנטי עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 16 מנות עם 192 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן כל אחד. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם לבבות ארטישוק ארוזים במים, בצל, בזיליקום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וראשוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 45%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: סלט קוסקוס אנטיפסטו עם ויניגרט עגבניות בתוספת שיפודי אנטיפסטו, סלט אנטיפסטו, ו סלט אנטיפסטו.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את 10 המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה מקציפים את השמן, החומץ, הבזיליקום, האורגנו, פתיתי הפלפל, המלח והפלפל; יוצקים מעל סלט וזורקים לציפוי. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה כדי לאפשר טעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול לבבות ארטישוק ארוזים במים, שטוף, סחוט וביתריכול לבבות ארטישוק ארוזים במים, שטוף, סחוט וביתר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טחוניםעלי פטרוזיליה טחונים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים יווניים מגולענים, פרוסיםזיתים יווניים מגולענים, פרוסים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)אורגנו טרי טחוןאורגנו טרי טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלק קוביות-גבינת מוצרלה דל שומןחלק קוביות-גבינת מוצרלה דל שומן11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס12pepperoncinipepperoncini1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפרוני פרוספפרוני פרוס1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלאמי קוביותסלאמי קוביות11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2largesעגבניות, זרע וקצוץעגבניות, זרע וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ בלסמי לבןחומץ בלסמי לבן