קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

סלט אסיאגו בלסמי

סלט אסיאגו בלסמי
סלט אסיאגו בלסמי יכול להיות רק הר ד ' אובר אתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 121 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לכם מוצרלן וגבינת אסיאגו, פלפל חריף, עגבנייה שזיפים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 14 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 88%. ציון זה הוא סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פוקצ'ה בצל מקורמל אסיאגו ובלסמי, כריך פורצ'טה עם בצל מקורמל בלסמי, גבינת אסיאגו וארוגולה, ו סלט אנדיב ואסיאגו.

הוראות

1
בקערת הגשה קטנה שלבו את ירקות הסלט, העגבנייה והפלפל הצהוב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
ירוקירוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מזלפים ויניגרט וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, הוא מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.