קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות67
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט בקר תאילנדי

סלט בקר תאילנדי
סלט בקר תאילנדי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 289 קלוריות. אם יש לכם סטייקים בשר בקר, בצל ירוק, סלט כרוב ברוקולי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 82%. נסו סלט זעקות נמר (סלט בקר תאילנדי חריף), סלט בקר תאילנדי, ו O שלי.. סלט הבשר התאילנדי הטוב ביותר אי פעם! (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את 8 החומרים הראשונים במעבד מזון, ולעבד עד חלקה.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מפזרים סטייקים באופן שווה משני הצדדים עם פלפל ומלח.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
מלחמלח
4
מוסיפים סטייקים למחבת; מבשלים 4 דקות בכל צד או עד לרמה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר סטייקים מחבת; בואו לעמוד 5 דקות. חותכים דק סטייקים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מערבבים את הכרוב ואת שאר החומרים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
טפטוף תערובת סלואו עם תערובת כוסברה; לזרוק. מסדרים 2 כוסות תערובת סלט על כל אחד 4 צלחות; העליון כל מנה עם 3 אונקיות בשר.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בקרבקר

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק פילה בקר, גזוזסטייק פילה בקר, גזוז0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת ברוקולי סלט כרובחבילת ברוקולי סלט כרוב1מלפפון אנגלי, חצוי לאורכו דק פרוסמלפפון אנגלי, חצוי לאורכו דק פרוס3(חוֹרֶף)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים2שיני שום, קלופיםשיני שום, קלופים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרי (כ-2 לימונים)מיץ ליים טרי (כ-2 לימונים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוזים מנדרין בסירופ קל, סחוטתפוזים מנדרין בסירופ קל, סחוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב נאפה מגוררכרוב נאפה מגורר2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1smallsסראנו צ'ילהסראנו צ'ילה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים תאילנדירוטב דגים תאילנדי

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.