קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות47
מגזין

סלט גינה איטלקי מושלך

סלט גינה איטלקי מושלך
סלט גינה איטלקי השליך נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 מנה צדדית. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 91 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Kraftrecipes.com יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו עלי בזיליקום, פטריות, חסה קרועה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: סלט גינה השליך, סלט איטלקי מושלך, ו סלט איטלקי.

הוראות

1
לזרוק ירקות, ירקות ובזיליקום עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ירוקירוק
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.