קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות40
ציון בריאות14
מגזין

סלט דגים מעושנים עם דבש ושמיר

סלט דגים מעושנים עם דבש ושמיר
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה צדדית ראשונית? סלט דגים מעושנים עם דבש ושמיר יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-40 מנות. מנה אחת מכילה 102 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם מלח, בזיליקום, מקרלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פשטידות דגים עם סלמון מעושן, סרטנים ושמיר, דגים מעושנים עם חרדל, שמיר ורוטב צלפים, ו ארוחת ערב: קציצות דגים מעושנות עם מיונז שמיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 1
2
שלב את הסלט: בקערה גדולה, לגרוס בגסות את הדגים באמצעות האצבעות שלך, וודא להסיר כל עצמות סיכה. מערבבים את הבצל, מלפפון, אגוזי מלך קצוצים, בצל ירוק ובזיליקום.שלב 2 בקערה בינונית, להקציף יחד את החומץ, חרדל, שמן זית ודבש.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות אגוזחתיכות אגוז
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
להקציף בשמיר. טעם ותיבול לפי הצורך במלח. לתערובת הסלט, מוסיפים 5 כפות בתוספת 1 כפית רוטב ומערבבים היטב. לטעום ולהתאים את התיבול אם תרצה.שלב 3 טווה תבנית אפייה עם פיסת נייר קלף. מחלקים את הסלט ל 8 מנות, ויוצרים כל חלק לכדור. (המתכון יכול להיות מוכן עד לנקודה זו כמה שעות מראש. כיסוי וצינה.) שלב 4כדי לשרת, למקם כדור על צלחת הגשה, טפטוף 1 עד 1 1/2 כפות של ההלבשה הנותרת סביב הכדור.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
שמירשמיר
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
מקשטים את הצלחת עם כמה פרוסות של תפוח מסודרים בצורת מניפה ו 3 חצאים אגוז, אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
חצאים אגוזחצאים אגוז
לשימור,לשימור,
5
מקשטים את החלק העליון של כל כדור עם עירית. חזור עם כדורי סלט הנותרים לשרת מיד.
מרכיבים שתצטרך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט

מרכיבים

40ריבס, קצוץ טרי או קפואעיריתעירית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ דק קלופים מלפפון זרעקצוץ דק קלופים מלפפון זרע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1חלופה טעימה וקלה בהרבה לגפילטע פיש. עשוי להיות מורכב שעות מראש. פורל מעושן ניתן להחליף את המקרלחלופה טעימה וקלה בהרבה לגפילטע פיש. עשוי להיות מורכב שעות מראש. פורל מעושן ניתן להחליף את המקרל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס, לחתוך לרצועות דקותבזיליקום טרי פרוס, לחתוך לרצועות דקות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ, חלקים לבנים וירוקיםבצל ירוק קצוץ, חלקים לבנים וירוקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקרל מעושןמקרל מעושן2smallsתפוחים אדומים, לרבעים פרוס דקתפוחים אדומים, לרבעים פרוס דק40ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק קצוץ דקבצל מתוק קצוץ דק16חצאים אגוז, קצוץחצאים אגוז, קצוץ24חצאי אגוז, אופציונלי, לקישוטחצאי אגוז, אופציונלי, לקישוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'ון מחיטה מלאהחרדל דיז'ון מחיטה מלאה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.