קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

סלט דליקטה צלוי

סלט דליקטה צלוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל סלט סקווש Delicata קלוי. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 308 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו ריקוטה סלטה, שמן זית, חומץ שרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו מעדן צלוי עם סלט קינואה, סלט סקווש בלוט ועדנייה צלוי, ו סלט אסיאתי עם מעדן צלוי סקווש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 204° ומסדרים מתלה באמצע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מברשת טבעות סקווש עם שמן זית משני הצדדים ומניחים שכבה אחת על תבנית אפייה. מתבלים היטב עם מלח ופלפל שחור טחון טרי. צלוי עד החלק התחתון של טבעות סקווש הוא שלפוחיות חום מזלג מכרז, על 15 דקות. בינתיים, להעביר תרד ניקה לקערה גדולה, לכסות עם מגבת נייר לחה, ולהזמין במקרר.כאשר הדלעת כמעט מוכנה, מחממים 2 כפות שמן זית במחבת קטנה. כאשר הוא מנצנץ, מוסיפים שאלוט ומפזרים מלח ופלפל שחור טחון טרי. מבשלים עד מכרז ומתחיל חום, על 3 דקות. Deglaze המחבת עם חומץ, מגרד את כל חתיכות כי הם תקועים בתחתית, ומיד להסיר מן החום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
תרדתרד
חומץחומץ
סקוושסקווש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
קערהקערה
3
יוצקים תערובת שאלוט על תרד שמור וזורקים לשלב. מתבלים עם מלח נוסף ופלפל שחור טחון טרי כמו desired.To מגישים, סקווש שכבה עם תרד העליון עם זרעי דלעת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
זרעי דלעתזרעי דלעת
שאלותשאלות
תרדתרד
סקוושסקווש
מלחמלח
4
מפזרים סלטה ריקוטה וטפטוף עם saba (אם שימוש).שיוך משקאות: Naia Verdejo, ספרד. למנה הזו יש חדות חדה מחומץ שרי, שאלוט, וריקוטה סלטה. הדלעת מביאה קצת מתיקות. כל אלה הן תכונות משותפות על ידי Verdejo זה, אשר יש חדות לימונית מרוכך על ידי וניל יערה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת סלטה ריקוטהגבינת סלטה ריקוטה
חומץ שריחומץ שרי
שתהשתה
שאלותשאלות
ונילוניל
VerdejoVerdejo
סקוושסקווש