קושירגיל
מוכן ב11 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

סלט הודו סיני

סלט הודו סיני
מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 11 דקות. מתכון זה מן המזוןרשת דורשת שמן שומשום, שמן צמחי, בצל ירוק, הודו גס. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 57%, וזה די טוב. סלט הודו סיני, סלט פסטה הודו סיני, ו טורקיה סינית בג'ייד דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה גדולה מקציפים יחד רוטב סויה, דבש, חומץ וג ' ינג ' ר עד להמסת הדבש.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מקציפים כל הזמן, מוסיפים שמנים בזרם איטי עד להטמעה מלאה. לטעום ולהתאים טעם, לפי הצורך.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
מוסיפים הודו, זורקים לציפוי יסודי ומניחים לשבת 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
5
מוסיפים את שאר החומרים וזורקים שוב לאיחוד.
6
מגישים.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים1( חצילים)גזר, קלוף, חצוי לאורכו, ופרוס דק על ההטיהגזר, קלוף, חצוי לאורכו, ופרוס דק על ההטיה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים בערך עלי כוסברה טרייםקצוצים בערך עלי כוסברה טריים2(יכול להיות או להרחיק)זנגביל מגורד טריזנגביל מגורד טרי2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 חסה קרחון ראש קטן, חצוי לאורכו וגרוס דק (בערך1/2 חסה קרחון ראש קטן, חצוי לאורכו וגרוס דק (בערך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית מונגנבטי שעועית מונג9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כרוב נאפה ראש קטן, ליבה וגרוס דק (בערך1/2 כרוב נאפה ראש קטן, ליבה וגרוס דק (בערך1( חצילים)פלפל אדום, נבע, זרע וחתוך לגפרוריםפלפל אדום, נבע, זרע וחתוך לגפרורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונת שלג, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ ' בהטיהאפונת שלג, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ ' בהטיה2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו מבושל מגורר גסהודו מבושל מגורר גס2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)שומשום לבן, קלוישומשום לבן, קלוי

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרואנר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, מאייר לימון ומנגו. התערובת של שני מגרשי השרדונה מוסיפה גם איכויות קדימה של פירות וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור מתמשך ארוך.