קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

סלט חמוציות

סלט חמוציות
סלט חמוציות יכול להיות רק ללא גלוטן וללא חלב מתכון שחיפשת. מתכון זה משמש 15. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 179 קלוריות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 17 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם תפוחים, סוכר, ג'לטין לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מדהים ציון של 17%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון סלט כרוב אגוזי חמוציות עם ויניגרט חמוציות, סלט חמוציות, ו סלט חמוציות.

הוראות

1
בסיר גדול מביאים לרתיחה סוכר ומים תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מערבבים מיד ג ' לטין עד להמסה. מצננים עד שהתערובת היא עקביות של חלבונים ללא הפסד.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
3
מקפלים פנימה את החמוציות, התפוחים, התפוזים והפקאן. כף לתבניות סלט אישיות משומנות, תבנית טבעת של 6-1/2 כוסות או 11 אינץ'. 7 אינץ'. צלחת. מצננים עד שהם יציבים. אם רוצים, מגישים על עלי חסה ומעליהם כף מיונז.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
לשימור,לשימור,
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרואנר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. מייסון נואר לדפוק על ווד שרדונה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
2013 לדפוק על עץ עשוי 100% שרדונה, כל נירוסטה ולא תסיסה מלולקטית. נרכש מכרמי הגבעה בימהיל-קרלטון אווה, המזכיר את גרנד קרוס של בורגונדי קוט ד ' אור. הוא נהנה מתסיסה ארוכה וקרה מאוד - כמעט חודשיים-וכתוצאה מכך יין רזה ומרושע עם בושם של מלון טל דבש ואגס הגולש בגלי ענק של מינרלים, ומביא לגאות נחמדה של פירות כוכב עסיסיים עד הסוף.