קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות17
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט חצילים בספלי פרמזן

סלט חצילים בספלי פרמזן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל סלט חצילים בכוסות פרמזן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 34 גרם של שומן, וסך הכל 391 קלוריות. אם יש לכם חומץ בלסמי, עגבניות שרי, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו סלט קיסר פרמזן כוסות, סלט פרמזן חצילים בגריל, ו גבינת פרמזן פריך וכוסות רוזמרין עם תרד וסלט תות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
במחבת גדולה, מחממים 2 כפות שמן זית עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חצי מהחציל בשכבה אחת, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים על אש בינונית, ללא הפרעה, עד להשחמה בתחתית, כ -3 דקות. מערבבים, מכסים ומבשלים עד שהחציל רך, בערך 5 דקות יותר. לגרד את החצילים על צלחת גדולה ולחזור עם 2 כפות יותר של שמן זית ואת החצילים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
4
שמן קל גיליון אפייה nonstick גדול rimmed.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים 1/4 כוס גבינת פרמזן לתוך סיבוב 6 אינץ ' בכל צד של תבנית האפייה.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים במשך כ 3 דקות, עד הפרמזן נמס וחום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
7
תן לסיבובי הגבינה להתקרר במשך כ -30 שניות להתקשות. עם מרית, בזהירות להרים כל סיבוב מעל תבנית אפייה לעטוף אותו מעל קערה הפוכה 4 אינץ ' רחב.
מרכיבים שתצטרך
8
תן את הגבינה לעמוד עד מקורר פריך, על 2 דקות. חזור עם פרמזן שנותר לעשות 2 כוסות גבינה יותר.
מרכיבים שתצטרך
9
בקערה קטנה, לטאטא את הנותרים 1/4 כוס שמן זית עם חומץ מתבלים עם מלח ופלפל. בקערה גדולה, לזרוק את mesclun, בצל ירוק, עגבניות וחציל מבושל עם ההלבשה. בזהירות כפית את הסלט לתוך כוסות פרמזן ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך