קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טאקו

סלט טאקו
סלט טאקו יכול להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 11 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך פלפל טחון, צ'ילי, כוסברה טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. וזה די טוב. מתכונים דומים: סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו מוקרם, זה קל יותר מאשר מה שהופך את סלט טאקו (סלט טאקו), ו סלט טאקו.

הוראות

1
מעיל מחבת בינונית עם ספריי בישול; מקום מעל חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל ושום; מבשלים 5 דקות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים אורז מבושל, 1/2 כפית אבקת צ ' ילי, 1/2 כפית כמון, 1/8 כפית פלפל אדום, 1/8 כוסברה כפית, ושעועית; מבשלים עד מחומם היטב, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
אורז מבושלאורז מבושל
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
4
הסר מהחום, וקריר. כיסוי וצינה.
5
שלב רוטב ראנץ', הנותרים אבקת צ ' ילי, כמון, פלפל אדום, כוסברה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ראנץרוטב ראנץ
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
6
מערבבים חסה ו-5 המרכיבים הבאים בקערה גדולה, משליכים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
7
מוסיפים תערובת אורז שמורה ורוטב סלט; זורקים בעדינות למעיל. כיסוי וצינה. ממש לפני ההגשה, מניחים צ 'יפס טורטייה על מגש הגשה; סלט כפית על צ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלסה אפויה וצ'יפס טורטייה גבינת שמנת (כ 60 צ' יפס)סלסה אפויה וצ'יפס טורטייה גבינת שמנת (כ 60 צ' יפס)128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץ, מרוקןצ'ילי ירוק קצוץ, מרוקן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה, שטופה ומרוקנתשעועית אדומה, שטופה ומרוקנת11 קילו קישואים,אבקת צ'ילי, מחולקאבקת צ'ילי, מחולק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז חום מבושל ארוך גרגיראורז חום מבושל ארוך גרגיר2עד 3 שיני שום, טחוןעד 3 שיני שום, טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)כוסברה קרקעית, מחולקתכוסברה קרקעית, מחולקת11 קילו קישואים,כמון טחון, מחולקכמון טחון, מחולק0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחון, מחולקפלפל אדום טחון, מחולק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים בשלים פרוסים, סחוטזיתים בשלים פרוסים, סחוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב שמנת דל קלוריותרוטב שמנת דל קלוריות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דאטון-גולדפילד אמרלד רידג ' ויניארד פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 58 דולר.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.