קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות60
מגזין

סלט טונה # 4: טונה וסלט שעועית לבנה

סלט טונה # 4: טונה וסלט שעועית לבנה
סלט טונה # 4: Tunan וסלט שעועית לבנה נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה צדדית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 296 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. מתכון זה מ italian.food.com יש 1 אוהדים. אם יש לכם שעועית קנליני, טונאן מיובא בשמן זית, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכונים דומים: שעועית לבנה וסלט טונה, סלט טונה & שעועית לבנה, ו שעועית לבנה וסלט טונה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק